Lilypie

15 Ağustos 2009 Cumartesi

Küçük Moda Editörüm Benim...............

Oğlum büyüyor bunu her gün daha iyi anlıyorum.O artık bir birey.İsteklerini kızgınlıklarını,sevinçlerini gayet net bir şekilde hem sözlü hem de davranış olarak ifade edebiliyor. Dışarı çıkacağımız zaman giyeceği elbiselerini dolabından kendi seçiyor.Asla istemediği bir giysi yi ona giydiremesiniz. O an için hangisini uygun buldu ise onu giyiyor. Kendi giysilerini seçtiği gibi artık benim giydiklerime de karışıyor.Üstümdekini beğenmez ise anne diğerini giy diyor.Bizde mecbur onun isteklerine uyuyoruz. Oğlum artık benim moda editörüm olmuş meğer :)Hele bir de birimizin giysisi bir diğerinin kine benziyorsa mümkünü yok asla o giysiyi giydirmiyor diğerinin ki diye.Annem ve kendime aynı model ama renk farkı olan terlik almıştım.Anneme o terlikleri giydirmiyor onlar annenin sen giyme diyor. Kayınvalidem Umre ziyaretinden döndükten sonra hoş geldin e gittik.Ona alınan hediyeler ile bol bol oynadıktan sonra sıra geldi benim hediyeme. İnci takı seti almış kayınvalidem bana Okan daha benim elimde görünce güzellll dedi beğendi . Doğumdan sonra yüzük,küpe,köyle hepsini çıkartım ve şu anda da hala hiç birisini takmıyorum. Bebekken başını omzuma,yüzü yüzüme dokunduğu için birkaç kez ufak çizilmeler olmuştu o günden beri de asla takmıyorum. Oradakilerin de ısrarı ile taktık küpeleri bilekliği yanımda beni izliyor ne yapıyor diye. Durdu yanıma baktı, baktı çok güzel anne dedi.Çok zaman geçmeden geldi yanıma sarıldı anne çıkar dedi. Ne giyeceğime ne takacağıma anlayacağınız oğlum karar veriyor artık.Küçük moda editörüm benim……….

1 yorum:

Aslı'ya dair dedi ki...

Bunları bende yaşamıştım anneliğin verdiği birduygu sanırım ama benim ayrılmama gerek kalmadan şirket kapandı şimdilerde evdeyim ne mi oldu Aslı tüm gün sokakta annane ile, anne evde yanlız...