Lilypie

7 Ağustos 2009 Cuma

Caillou Sevgisi bir başka........

Caillou sevgisi Okan da bir başka. Çocukların tv karşısında çok zaman geçirmeleri pek tavsiye edilmiyor da olsa bu Caillou nun yayınlandığı saatler için bizim evde geçerli değil. Yastığına yaslanarak sadece oraya konsantre oluyor etrafındakileri duymuyor ancak birkaç seslenişten sonra cevap veriyor. Bu ara Caillou nun cdsini bulmaya çalışıyoruz, ama maalesef hiçbir yerde hazır cd satılmıyor.Bilgisayar dan indirilince televizyon da göstermek için değişik bir programda kaydedilmesi gerekiyormuş bu da benim bilgisayar bilgimi aşan bir işlem olduğu için başarılı olamadım,neyse sonuç olarak araştırmalarımız devam ediyor Okan da Yumurcak Tv deki yayınları sabırsızlık ile bekliyor. Gün içersinde tüm yayınlanan saatlerde tekrarı olsa dahi aynı heyecan ile izliyor. Bitince de ağlama faslı başlıyor Caillou istiyorum Caillou istiyorum diye. Bende bu Caillou sevgisinden yararlanarak yapmak istemediği bir şey olursa Caillolu yi örnek göstererek yaptırmaya çalışıyorum .Yemek yemek istemedi zaman ama bak Caillou nasıl yemeğini yiyor .Genelde bu işe yarıyor ama işe yaramadığı bir yer var dışarıda elini hiç kimseye vermiyor. Tek başına elini sallaya sallaya yürüyor.Ama bak Caillou nasıl annesinin elini bırakmıyor sıkı sıkı tutuyor desem de Okan da hemen hazır cevap.Ama anne Caillou daha küçükkkk o yüzden annesinin elini tutuyor.:))) Okan büyük. Canım oğlum hayatta hep böyle gülümseyerek ,mutlu bak o yüzündeki gülüşün hiç solmasın hiç eksilmesin………..

Hiç yorum yok: